Hoe kunt u bestellen?

U kunt vooralsnog alleen onze koffiebonen bestellen.

Eerste keer bestellen
Voorlopig werkt de 'betaalkassa' en automatische verwerking van de website nog niet. We vragen u een mail te sturen naar ' info@huistuintiel.nl ' met daarin uw bestelling (maximaal 9 kg) koffiebonen, uw adres en telefoonnr.  Wij sturen u dezelfde of volgende dag een factuur die u na moet zien en dan overmaken onder vermelding van het factuurnummer. Zodra het bedrag op onze rekening staat sturen wij het pakket op.

Productbeschikbaarheid
Courante koffiesoorten zijn praktisch onbeperkt beschikbaar, maar bijv. de biologische koffie en decaf kunnen onverhoeds uitverkocht zijn. Deze worden apart voor ons gebrand dus er kan dan 3 weken overheen gaan. In dat geval bellen we u zo snel mogelijk op.

Betaalmethodes
Voorlopig kunt u dus alleen per bank vooruitbetalen. In de winkel natuurlijk ook contant, met pin en sommige creditcards. Als de SSL certificaten binnen zijn kunt u ook met Ideal/ Paypal betalen en verloopt de facturatie automatisch.

 


 

De meest recente versie van de algemene voorwaarden kunt u hier downloaden:
Ondersteuning > Algemene voorwaarden

 

omhoog
Shop is in view mode
Bekijk de volledige versie van de site
Powered by Mijndomein