Hoe kunt u bestellen?

U kunt onze koffiebonen, onderhoudsmiddelen en een klein deel uit ons winkelassortiment bestellen.

Eerste keer bestellen
U mag zich registreren op onze website (dan bewaren we uw naam en adresgegevens). Dat is handig voor de volgende bestelling, maar het hoeft niet. U vult het winkelmandje en 'rekent af'. Dan ontvangt u via de email een proforma factuur en is alles oké dan maakt u het bedrag over via uw bank. Zodra het bedrag op onze rekening staat sturen wij het pakket op.

Productbeschikbaarheid
Courante koffiesoorten zijn praktisch onbeperkt beschikbaar, maar bijv. de biologische koffie en decaf kunnen onverhoeds uitverkocht zijn. Deze worden apart voor ons gebrand dus er kan dan 3 weken overheen gaan. In dat geval bellen we u zo snel mogelijk op.

Betaalmethodes
Voorlopig kunt u dus alleen per bank vooruitbetalen. In de winkel natuurlijk ook contant, met pin en sommige creditcards. De webshop is beveiligd en we hebben daartoe SSL certificaten en Norton clearance. Maar we kiezen ervoor om uw betalingen in uw eigen vertrouwde omgeving te houden.

 Registratie verwijderen   Als u langer dan 60 maanden niet bij ons besteld verwijderen wij uw registratie gevens. Op aanvraag (via bekend email adres of tel. nr) worden uw inloggegevens verwijderd. Uw aankoopbonnen etc blijven 60 maanden bewaard; dit is rechtswege de minimale bewaartermijn.


 

De meest recente versie van de algemene voorwaarden kunt u hier downloaden:
Ondersteuning > Algemene voorwaarden

 

omhoog
Shop is in view mode
Bekijk de volledige versie van de site
Powered by Mijndomein